Teater-time

Publicerad 2014-01-21 16:01:00 i Linn,

 Om ca en timma så behöver vi åka, för att vara på teatern klockan 6. Jag fyller ju år imorgon så ska baka nåt kul att bjuda mina teaterkompisar på.
 
Ok, t er som tror att teatern e tråkig osv osv, det är sjukt  mycket roligare att spela teater än att kolla på det! Jag lovar. På våra träningar eller man kanske ska säga lektioner, så skrattar vi lika mycket som vi pratar, vi fjantar samtidigt som vi är seriösa och har riktigt kul, 2 timmar känns som en halv! Just nu är vi 7 tjejer mellan 11 och 21 år som har spelat olika länge, och jag tycker alla är jätte duktiga :D Vi gör roliga övningar och teaterlekar, där vi lär oss tillexempel improvisation och att inte skämmas över sig sj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie & Linn

Vi är två tjejer från västkusten som bloggar om våra liv. Vi är 13 och 12 år gamla, rider, spelar fotboll och ja, allt möjligt! Kontakt: [email protected] Puss :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela