Lördag söndag måndag

Publicerad 2013-09-30 21:54:48 i Linn,

Japp, jag ber om ursäkt. Dålig riktigt årlig uppdatering men ska inte gå in på det.
I lördags spelade jag ju match med 00 orna. Kom inte ihåg va de blev, men de förlorade iaf. Igår spelade jag med mitt lag (01) not Kode If och vann med 6-2.
Helgen har vart riktigt chill. Fast två matcher är rätt så påfrestande. 
Idag hände inte så mycket i skolan, religion, idrott, engelska typ ;) STUDIEDAG IMORGON! Ska göra Sv. Läxan till morgonen. Egentligen skulle den varit inlämnad imorgon men eftersom de är studiedag så blir den tills på onsdag ist. Har tyskaglosor och har inte en kollat på dom . Aja en hel dag imorgon oxå!
Idag började fotbollsträningen kl 5-halv 7. Fast vid 6 så fick jag åka för jag skulle på friidrotten. Idag hoppade vi häck o typ kastade nån konstig boll, haha. Sen sprang vi spåret, 1,5 km. Och typ rushade i backarna o så lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie & Linn

Vi är två tjejer från västkusten som bloggar om våra liv. Vi är 13 och 12 år gamla, rider, spelar fotboll och ja, allt möjligt! Kontakt: [email protected] Puss :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela