Migrän

Publicerad 2014-01-23 08:30:11 i Linn,

Jag ligger just nu hemma i min säng å hoppas på att migränen ska ta slut så ja kan gå till skolan, nej jag vill inte va i skolan men jag vill hellre göra sakerna idag än imorgon.

Dagen igår va braa så denr jag nöjd med. 

Senare idag kommer Emelie hit, funny I know.

Blev skitsur igår när jag försökte ladda upp bilderna som jag fota igår, och det inte funka, stort minus till blogg.se

Nu ska jag typ läsa en bok eller nåt så vi hörs!



Ahahaha sommar 2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie & Linn

Vi är två tjejer från västkusten som bloggar om våra liv. Vi är 13 och 12 år gamla, rider, spelar fotboll och ja, allt möjligt! Kontakt: [email protected] Puss :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela