Om na prov

Publicerad 2014-01-21 22:48:14 i Linn,

Tänkte ta upp dehär me nationella proven som vi kommer ha nu denna terminen.

En så länge har vi haft ett som då var ett muntligt prov på svenska, är nt helt säker på om jag får säga nåt om de så vi tar de säkra före de osäkra å struntar i att berätta det :)! Jag tycker nt det är speciellt jobbigt att prata inför folk, det har jag lärt mig på blandannat teatern och min personlighet är kanske nt den tystaste, jag tar mycket plats bland kompisgängen osv. 

Till er som fortfarande inte gjort första så kan jag lugna er med att uppgiften inte va speciellt svår och man fick mycket tid på sig. 

Det är ju så att alla skolor i Sverige gör proven samma dag, förutom dom muntliga som lärarna lägger där det finns tid! Jag tycker det är dåligt, om jag ska vara ärlig, hur mycket gör de om den skolan gör provet 3 dagar före den skolan? Vi fick ju ställa in våran Thailands resa som vi skulle åkt till om 10 dagar fall inte na prov haft så strikta regler, men aja, vi drar ju till Grekland i juni istället :) 


Vi e coola lr hur? ;) min humor äger^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie & Linn

Vi är två tjejer från västkusten som bloggar om våra liv. Vi är 13 och 12 år gamla, rider, spelar fotboll och ja, allt möjligt! Kontakt: [email protected] Puss :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela